Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Vragenuurtje met hormoonexpert Ingrid Wassenaar

| 6 reacties

Woensdag 24 november om 20:00 uur organiseren we weer een live vragenuurtje voor jullie! Dit is dé kans om in gesprek te gaan met hormoon- en orthomoleculair therapeut Ingrid Wassenaar. Ingrid is een expert op het gebied van voeding, gezondheid en hormonen. Haar missie? Vrouwen (en/of mannen) op weg te helpen naar de beste versie van hunzelf, waarin voeding, hormonen en gezondheid centraal staan. 

Vraag maar raak

Heb jij altijd al iets willen weten over je hormoonhuishouding of over je eetpatroon in relatie tot je hormonen? Heb je vage klachten of een futloos gevoel en ben je benieuwd of je hier met voeding iets aan kan doen? Al jouw vragen zijn welkom! Ingrid zal zoveel mogelijk vragen voor jullie beantwoorden. 

Waar en wanneer? 

Lekker thuis blijven zitten, je hoeft alleen maar hier te klikken om deel te nemen aan de webinar! 

Hoe stel ik mijn vraag? 

Stel je vraag in de reacties hieronder. Maak eerst een account aan op Samen Fitter en word lid van 'Wijs met je spijs'. Ingrid zal zoveel mogelijk vragen beantwoorden tijdens het vragenuurtje. Stel je de vraag liever anoniem? Stuur dan je vraag in een privébericht naar Ilse of Linda. Zij zorgen er voor dat jouw vraag anoniem op het platform verschijnt! Vragen insturen kan tot 21 november. 

Wij hebben er zin in! Tot dan!

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

6 reacties

Bovenliggend
  • Hi Ingrid, ik heb door onze lieve baby best een beetje last van slaaptekort. Door te weinig slaap, merk ik ook dat ik op sommige dagen weinig energie heb. De slapeloze nachten blijven nog wel even, maar hoe krijg ik die energie (weer) een beetje terug? :) 

Reactie
  • Hi Ingrid, ik heb door onze lieve baby best een beetje last van slaaptekort. Door te weinig slaap, merk ik ook dat ik op sommige dagen weinig energie heb. De slapeloze nachten blijven nog wel even, maar hoe krijg ik die energie (weer) een beetje terug? :) 

Onderliggend
Geen gegevens