Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Wat mag er niet ontbreken op jouw paastafel?

| 2 reacties

Hoewel de paaseitjes al een aantal maanden in de winkel liggen is het komend weekend dan echt zo ver: Pasen! Voor mijn gevoel wordt het arrangement aan paasspullen elk jaar groter en de verleidingen zijn groot. Tijd voor wat (gezonde) inspiratie voor jouw paas-ontbijt, -brunch, -lunch of -diner! Zelf ga ik aan de slag met een snack board. Wat staat er komend weekend bij jou op de paastafel?

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

2 reacties

Bovenliggend
  • Meestal gaan we met dit soort feestdagen voor een Engels ontbijt. Dus: geklutste eieren, gebakken (otbijt)spek, toast met eventueel een laagje boter, witten bonen in tomaten, soms een worstje, jus d'orange en een lekkere kop thee. 

    In de voor de lunch wordt het vaak afgebakken croissantjes of een ander lekker afbakbroodje. 

    Niet heel specifiek een paasmaaltijd, maar wel iets speciaals. 

    Ik ben wel benieuwd wat op jouw Snackboard kom te liggen. 

Reactie
  • Meestal gaan we met dit soort feestdagen voor een Engels ontbijt. Dus: geklutste eieren, gebakken (otbijt)spek, toast met eventueel een laagje boter, witten bonen in tomaten, soms een worstje, jus d'orange en een lekkere kop thee. 

    In de voor de lunch wordt het vaak afgebakken croissantjes of een ander lekker afbakbroodje. 

    Niet heel specifiek een paasmaaltijd, maar wel iets speciaals. 

    Ik ben wel benieuwd wat op jouw Snackboard kom te liggen. 

Onderliggend
Geen gegevens