Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Recepten met verstopte groenten

| 1 reacties

 deelt de komende weken een aantal van haar favoriete recepten met verstopte groenten. Ideaal voor kinderen maar natuurlijk ook lekker voor volwassenen. De eerste vind je hier.

Heb je zelf nog een lekker recept met verstopte groenten? Of een andere goeie tip om elke dag voldoende groente te eten? Deel het hieronder en inspireer elkaar!

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

1 reacties

  • Ontbijt je net als ik met havermout? Gooi er eens wat 'pompoenprut' doorheen. Zo vult je havermout je nog beter en start je de dag gelijk met een portie groente. 
    Pompoenprut maken: koop een flespompoen, even schillen, de pitjes eruit en in kleine stukjes snijden. 20 minuten koken. Afgieten en stampen maar! 
    Vaak is een pompoen behoorlijk groot, ik maak op zondag mijn prut voor 5 dagen (300gram, 60gram per dag) en zet het in de koelkast. De rest vries ik in voor de daaropvolgende week.