Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Deel je favoriete recepten!

| 6 reacties

Het Samen Fitter team deelt hun favoriete recepten. Wat zijn jouw favoriete recepten? Of het nou eenvoudig, betaalbaar, vegetarisch is, laten we elkaar inspireren om weer eens iets nieuws op tafel te zetten!

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

6 reacties

Bovenliggend
  • Wraps zijn goedkoop en het is even wat anders dan aardappelen of pasta. Ik maak deze vaak zo dat ik direct lunch voor de volgende dag heb. Slight smile  Hierbij kies ik vaak voor kipreepjes omdat de wraps dan snel klaar zijn. Voor 4 personen heb je 150 gram kipreepjes nodig, 400 gram mexicaanse roerbakgroente (vaak te vinden met 35% korting sticker bij AH), 8 tortillawraps, halve krop ijsbergsla en 500g passata met wat kruiden naar smaak erdoor (Goedkoper dan een potje saus Wink ). Niet echt iets voor kerst, maar fijn tussen de feestdagen door als je even lekker lui wil zijn, maar toch zelf wat wil maken. 

Reactie
  • Wraps zijn goedkoop en het is even wat anders dan aardappelen of pasta. Ik maak deze vaak zo dat ik direct lunch voor de volgende dag heb. Slight smile  Hierbij kies ik vaak voor kipreepjes omdat de wraps dan snel klaar zijn. Voor 4 personen heb je 150 gram kipreepjes nodig, 400 gram mexicaanse roerbakgroente (vaak te vinden met 35% korting sticker bij AH), 8 tortillawraps, halve krop ijsbergsla en 500g passata met wat kruiden naar smaak erdoor (Goedkoper dan een potje saus Wink ). Niet echt iets voor kerst, maar fijn tussen de feestdagen door als je even lekker lui wil zijn, maar toch zelf wat wil maken. 

Onderliggend
Geen gegevens