Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samenfitter. Meld je snel aan.

Je hoofd koel houden in tijden van onzekerheid

| 8 reacties

Nu COVID-19 het land plat legt (terwijl we al zo plat waren :)), merk ik dat ik er wat onrustig van word in mijn hoofd en er veel mee bezig ben. Ik probeer in ieder geval deze tips van Jelle Hermus hierover op te volgen. Hoe zit dat bij jullie? 

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

8 reacties

Bovenliggend
  • Herkenbaar, met al dat thuiswerken ook een nieuw ritme vinden en actief werken aan gezondheid en weerstand. Dat geeft mij dan toch het gevoel dat ik er, ook al is het maar een klein beetje, controle op heb. En dat geeft minder onrust. En verder lees ik alleen informatie van betrouwbare bronnen.

Reactie
  • Herkenbaar, met al dat thuiswerken ook een nieuw ritme vinden en actief werken aan gezondheid en weerstand. Dat geeft mij dan toch het gevoel dat ik er, ook al is het maar een klein beetje, controle op heb. En dat geeft minder onrust. En verder lees ik alleen informatie van betrouwbare bronnen.

Onderliggend
Geen gegevens