Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Ik geef de Guilty pleasure snack door aan...?

| 47 reacties

Een snack die je niet vaak neemt maar waar je af en toe gewoon écht zin in hebt. Een snack met een bepaalde aantrekkingskracht, die je moeilijk kunt weerstaan. Dat is een guilty pleasure snack. Ik ben benieuwd; wat is de meest populaire guilty pleasure snack van deze community? En waarom kies je voor deze snack, daar zit vast een verhaal achter.
Natuurlijk wil ik dan ook weten wat je favoriete 'gezonde' snack is.

Ik trap dit topic af  met mijn broodje-bal en omdat de vraag is 'Ik geef de guilty pleasure snack door aan....?' tag ik gelijk het volgende lid. Doe je mee?

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

47 reacties

Bovenliggend
  •  Hmm ik vind dit moeilijk want er is zoveel lekker eten Sweat smile Toch ga ik denk ik voor het triple chocolate koekje wat ik soms bij de AH to go haal als ik de verleiding niet kan weerstaan tijdens het wachten op de trein. Pannekoeken met nutella zijn daarnaast ook wel errug lekker..  en  wat is jullie guilty pleasure snack?

  • Hallo leuk dat je het stokje doorgeeft aan mij ;-)

    Mijn guilty pleasure was vroeger altijd een berehap pinda. Ik hoefde niet op de kaart te kijken als we sporadisch eens gingen snacken. Tegenwoordig is dat geen optie meer voor me omdat ik sinds 2 jaar vegetarisch ben, maar ik heb niks te klagen, want er zijn voldoende vegetarische gefrituurde guilty pleasures. De laatste trend bij mij, de 'bonita'. Ik wil niet mensen opstoken, maar echte aanrader ;-).

    Uiteraard compenseren we dat met een gezonde snack! Ik heb zelf altijd wel een tros bananen binnen handbereik. Gezond, praktisch en het vult ook nog eens stevig. Altijd lekker!

    Hoe zit het met jou ? ;-)

Reactie
  • Hallo leuk dat je het stokje doorgeeft aan mij ;-)

    Mijn guilty pleasure was vroeger altijd een berehap pinda. Ik hoefde niet op de kaart te kijken als we sporadisch eens gingen snacken. Tegenwoordig is dat geen optie meer voor me omdat ik sinds 2 jaar vegetarisch ben, maar ik heb niks te klagen, want er zijn voldoende vegetarische gefrituurde guilty pleasures. De laatste trend bij mij, de 'bonita'. Ik wil niet mensen opstoken, maar echte aanrader ;-).

    Uiteraard compenseren we dat met een gezonde snack! Ik heb zelf altijd wel een tros bananen binnen handbereik. Gezond, praktisch en het vult ook nog eens stevig. Altijd lekker!

    Hoe zit het met jou ? ;-)

Onderliggend