Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Kijk hier het webinar van Judith terug. Heb je nog vragen? Stel ze hier!

| 2 reacties

De kracht van mindful beslissen webinar terugkijken

Op dinsdag 15 december gaf ik samen met Wijs met je spijs een gratis webinar: De kracht van mindful beslissen. We eten zo vaak op onze automatische piloot en staan nauwelijks stil bij wat we in onze mond stoppen. Dat was tijdens deze webinar wel anders! We dachten na over de eetkeuzes die we hebben gemaakt en binnenkort gaan maken. En dat is reuze handig zo met de kerstdagen voor de deur. 

Vraag maar raak

Heb je na het zien van de webinar nog vragen voor mij? Of vind jij het lastig om bewust stil te staan bij je eetkeuzes en kun je hier nog wel wat hulp bij gebruiken? Stel je vraag hieronder op het forum en ik beantwoord 'm graag voor je. 

Webinar gemist?

Heb je de webinar gemist? Of vind je misschien dat iemand in je omgeving de oefening over mindful beslissen ook écht eens moet meemaken? De webinar vind je hier.

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

2 reacties