Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Goedendag, Ik eet het liefst zo gezond mogelijk , lokaal en vooral biologisch voedsel. Zijn er tips om het , voor 1 persoon, die zelf goed kan koken, betaalbaar te houden? Liefst in en rondom Amersfoort. Oa.websites , recepten en winkels .

| 7 reacties

Is er iemand die tips/advies kan geven betreft biologisch voedsel? Het gaat erom dat veel mensen in mijn omgeving zeggen dat het zo duur is. Toch is biologisch een basis voor mezelf en wens ik dit zo te houden. Ik sta open voor allerlei tips om het betaalbaar te houden, zoals te vinden op websites, via recepten en over winkels. Het is mogelijk dat er voorheen over is geschreven: dit weet ik nog niet doordat ik net lid ben geworden van Wijs met je spijs. Ik ben benieuwd of het anderen in deze groep ook aanspreekt en of er tips binnenkomen. Ik woon in Amersfoort en doe graag de  boodschappen, voor 1 persoon,  zoveel mogelijk met de fiets. 

Een goed weekend, groeten van Nicoline den Dekker. 

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

7 reacties