Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Voedselverspilling: vreselijk zonde!

| 34 reacties

Het woord alleen al: voedselverspilling. Wat een vreselijk woord. Heel fijn dat er steeds meer aandacht voor is om dit tegen te gaan. Ik werd door @ aangespoord om hier eens na te denken en heb in mijn omgeving gevraagd wat mensen hier zelf al aan doen. Ik krijg altijd de kriebels van de voorraadkast van mijn moeder; een echte aanbiedingenhopper. Vreselijk veel over de datum en uiteindelijk wordt dat dus weggegooid... dat heb ik gelukkig niet van haar geërfd.

Een goede vriendin van mij gaf het advies om altijd voor 1 dag minder in de week boodschappen te doen en dan op die dag dat je denkt: 'we hebben niks te eten' eens heel goed in alle kasten van je keuken te kijken. Er ligt altijd wat! Tip: Google dan vervolgens deze ingrediënten, gegarandeerd vind je een recept om een lekkere maaltijd op tafel te zetten. Ik pas dit toe en het werkt voor mij ontzettend goed!

Wie heeft er nog meer tips?

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

34 reacties

Bovenliggend Reactie Onderliggend
Geen gegevens