Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Wat ontbijt jij?

| 7 reacties

Je ontbijt is een belangrijk moment van de dag. Daarom ben ik benieuwd wat ontbijt jij?

Zie hieronder een heerlijk ontbijt recept! 

Bron: recept & Achmea

Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.

7 reacties

Bovenliggend
  • Goedemorgen Iris, ik heb net mijn ontbijtje op :). Ik maak s morgens echt even tijd voor het ontbijt. Ik eet een kom magere yoghurt met daarin een mix van lijnzaad en zemelen. Ik voeg daar fruit aan toe waar ik zin in heb en wat in huis is. Momenteel aardbeien en druiven, maar ananas of appel is ook heerlijk. Met een kop thee erbij check ik social op mijn mobiel en blader ik de krant door. Op zondag eten we uitgebreid. Brood van de molenaar uit ons dorp en een lekker uitgebreid beleg met een eitje. Samen met het gezin aan tafel. Echt een fijn moment van de week!

Reactie
  • Goedemorgen Iris, ik heb net mijn ontbijtje op :). Ik maak s morgens echt even tijd voor het ontbijt. Ik eet een kom magere yoghurt met daarin een mix van lijnzaad en zemelen. Ik voeg daar fruit aan toe waar ik zin in heb en wat in huis is. Momenteel aardbeien en druiven, maar ananas of appel is ook heerlijk. Met een kop thee erbij check ik social op mijn mobiel en blader ik de krant door. Op zondag eten we uitgebreid. Brood van de molenaar uit ons dorp en een lekker uitgebreid beleg met een eitje. Samen met het gezin aan tafel. Echt een fijn moment van de week!

Onderliggend
Geen gegevens