Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Heb je een vraag over wandelen?

| 6 reacties

Ik ben Tjisse Brookman en enthousiast wandel- en natuurliefhebber. Als adviseur natuur en gezondheid hou ik me bezig met het doen van onderzoek naar de relatie tussen natuur en gezondheid.

Op Fit in je vel beantwoord ik al je vragen op het gebied van wandelen. Wil je weten hoe je jouw wandelconditie kunt verbeteren? Of waarom het verstandig is om te investeren in een goede wandelschoen? Al deze andere ander wandelvragen beantwoord ik graag.

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

6 reacties

Bovenliggend
  • Hallo! Normaal gesproken wandel ik op heerlijke gympies, maar met het herfstachtige weer is dat toch minder fijn gezien ze niet waterdicht zijn en je in bossen veelal plassen of lekkere modderpoelen tegenkomt. 
    Heb je nog tips voor goede, waterdichte, wandelschoenen? Waar moet ik op letten, waar kan ik ze halen etc? 

  • Hoi Jitty, In de herfst en de winter is het inderdaad vaak nat en koud(er). Zelf heb ik altijd hoge wandelschoenen met Gore Tex dan hou je droge voeten. Er zijn ook fabrikanten die hun eigen materiaal met hetzelfde effect gebruiken. Het beste kun je naar een outdoor of sportwinkel gaan met een breed assortiment wandelschoenen dan kun je verschillende merken uitproberen. Met een paar goede warme schoenen doe je jezelf echt een plezier in dit jaargetijde. Succes en veel wandelplezier!

Reactie
  • Hoi Jitty, In de herfst en de winter is het inderdaad vaak nat en koud(er). Zelf heb ik altijd hoge wandelschoenen met Gore Tex dan hou je droge voeten. Er zijn ook fabrikanten die hun eigen materiaal met hetzelfde effect gebruiken. Het beste kun je naar een outdoor of sportwinkel gaan met een breed assortiment wandelschoenen dan kun je verschillende merken uitproberen. Met een paar goede warme schoenen doe je jezelf echt een plezier in dit jaargetijde. Succes en veel wandelplezier!

Onderliggend